סרטי קשירה, סגרים ואביזרים

מכונה לסרט אריזה ידני/מכונה

פירוט על המוצר >

עגלה לסרט ידני

פירוט על המוצר >

מותח לסרט ידני

פירוט על המוצר >

צבת לסרט ידני

פירוט על המוצר >

סגר לסרט ידני \ מתכת

פירוט על המוצר >

סרט קשירה מתכת

פירוט על המוצר >

סרט קשירה ידני/מכונה

פירוט על המוצר >

סרטי סימון

פירוט על המוצר >

כחלק מהמענה שלנו למוצרי אריזה ניתן למצוא אצלנו סרט מתכת לאריזה ואת המוצרים הנלווים אליו כגון מכונה לסרט אריזה, עגלה לסרט ידני, מותח לסרט, צבת וסגרים לסרט.

סרטי אריזה מתכת משמשים לאריזת משטחים של מוצרי מתכת וחביות.

בנוסף, קיימים גם סרטי סימון וסרטי קשירה ידניים אשר מאפשרים לארוז אריזות ללא שימוש במכונות.

נשמח לתת מפרט רב יותר של מוצרים ואפשרויות בשיחה אלינו או בהשארת מייל.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מידע נוסף בנושא

    סרט אריזה

    אין כיום מפעל המכבד את עצמו שלא משתמש בסרט אריזה ולכן סרט אריזה הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאיש רכש צריך לקנות למפעל שלו. אם אתם אנשי רכש אתם חייבים לבצע חריש עמוק בתחום של סרטי אריזה וזאת בכדי להבטיח כי תקנו את סרטי האריזה הטובים בשוק. אולי אתם חושבים כי לסרט אריזה אין השפעה גדולה על המוצר שלכם אך זו טעות וסרט אריזה אחראי על שמירה על המוצר שלכם ולכן אתם צריכים לעשות הכול בכדי לקנות את הסרט הטוב ביותר וזאת בכדי להבטיח הגנה מלאה על המוצר שלכם. ג.כ. שיווק כלפון בע”מ, מספק מצורים מסוג זה.

    סרט אריזה עם לוגו

    אם אתם נמצאים מספר שנים בתחום הרכש של אריזות וקרטונים אתם בוודאי מכירים את שיווק כלפון מכיוון שזה המפעל עם המוניטין הטוב ביותר בתחום זה. ובכל זאת מי שלא מכיר את המפעל הזה צריך לדעת כי זה המפעל בפער ניכר הטוב ביותר בארץ בתחום סרטי האריזה, ניילון, קרטונים ושקיות. אפשר לומר בפה מלא כי ג.כ. שיווק כלפון בע”מ, שינו את השוק בו הם פועלים וזאת עקב מוצרים איכותיים במיוחד לצד מחירים הוגנים בצורה בלתי מתפשרת. לכן אם אתם אנשי רכש ואתם צריכים כעת לרכוש קרטונים או ניילון או שקיות ממותגות או ללא ממותגות כדאי לכם להרים את הטלפון ל- ג.כ. שיווק כלפון בע”מ, ולשמוע על המבצעים שלהם וכך לקנות את המוצר הטוב בשוק במחיר מנצח.

    סרטים לאריזה

    כשהיינו ילדים סרטי האריזה שעטפו את המתנות שקיבלנו משכו את תשומת הלב שלנו וגרמו לנו לשמוח עוד לפני שפתחנו את האריזה וראינו את המתנה. בנוסף, סרט אריזה הוא כמובן לא רק פריט אסתטי אלא גם כזה שנועד לחזק את העטיפה של הפריט ולוודא שהיא תישאר סגורה היטב. בהתאם ישנם לא מעט מכשירים שמיועדים לעבודה עם סרטי אריזה, ואת כל הפריטים הנ”ל – גם סרטי סגירה בשלל מידות וצבעים וגם מכונות רלוונטיות – תוכלו למצוא בקטלוג המוצרים של ג.כ. שיווק כלפון, החברה המובילה בארץ למוצרי אריזה עם ניסיון של יותר מ-30 שנה.

    סרט אריזה – כיצד עליו להיות?

    אם איש רכש קורא את המאמר הזה הוא בוודאי תוהה כיצד סרט אריזה צריך להיות? וזאת בכדי להבטיח כי הוא יקנה את הסרט הטוב ביותר שיש. אם כן סרט אריזה חייב להיות חזק מאוד וזאת בכדי לא להיקרע. הוא חייב להיות גמיש וזאת בכדי שיוכלו להשתמש בו כמו שצריך. לצד כל אלו הסרט חייב להיות במחיר הוגן וזאת בכדי שלא נוציא את כל כספי הרכש על סרטי אריזה. לבסוף יש לציין כי הסרט חייב להיות איכותי וברמה גבוהה וזאת בכדי לאפשר לנו לעשות בו שימוש מיטבי ובצורה המקצועית ביותר שיש וזה חשוב ביותר.

    ציוד רלוונטי לעבודה עם סרט אריזה

    * מכונה לסרטי אריזה – מכונה ייעודית שמאפשרת להוסיף סרטים לאריזות במהירות וברמת דיוק מרבית.

    * עגלה לסרט ידני – מכשיר נוסף שמקל על מלאכת האריזה והופך אותה ליעילה במיוחד.

    * סגר לסרטי אריזה – כדי להבטיח סגירה מיטבית של הסרט ושל האריזה.

    * מותח לסרטים ידניים – מוצר שמאפשר למתוח סרטי אריזה בדיוק לאורך המבוקש.

    מגוון רחב במיוחד של סרטי אריזה

    בנוסף לכל המוצרים הנ”ל, כולל הקטלוג של ג.כ. שיווק כלפון גם סרטי אריזה מסוגים שונים. ניתן לבחור את החומר שממנו עשוי הסרט, ועוד בחירה היא של צבע סרט האריזה – לבן, שחור, גוונים שונים, צבע חלק או מודפס – כדי להגיע למראה האופטימלי מבחינתכם, שכן כאמור מדובר בפריט שגם הפן האסתטי שלו מהווה שיקול חשוב.

    כל סרט אריזה שמייצרת החברה מתאפיין באיכות גבוהה, בעיקר בזכות הניסיון הרב שהצטבר בג.כ. שיווק כלפון לאורך 3 עשורים של פעילות ענפה ואספקת מוצרי אריזה לחברות בתחומי המזון, הקוסמטיקה, האלקטרוניקה, הרפואה ועוד ועוד.

    מרכיב נוסף בשביעות הרצון של כלל הלקוחות הוא ההגעה המהירה של המוצרים שהוזמנו, וזאת הודות למערך לוגיסטי משוכלל ויעיל להפליא. השירות כולל גם ייעוץ מקצועי וסבלני, על בסיס קשב מלא לכל לקוח ואפיון צרכים מפורט ומדויק.

    החברה חרטה על דגלה את המחויבות למצוינות, גם מתוך תפישת עולם וגם מתוך הבנה כי זוהי הדרך היחידה שמובילה להצלחה אמיתית, יציבה וארוכת טווח, ובהתאם מובטחת לכם תועלת מרבית.

    חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
    שיווק כלפון

    ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support